האזינו: מכות בין חבר מועצת י-ם לאחמד טיבי

נתי קאליש No Comments on האזינו: מכות בין חבר מועצת י-ם לאחמד טיבי

חבר מועצת עיריית ירושלים יונתן יוסף מספר בראיון למשה בן לולו בתכנית 'הפוך על הפוך' על העימות הפיזי שהיה לו ביום שישי עם חבר הכנסת אחמד טיבי בשכונת שמעון הצדיק | יוסף: "הכל מוסרט, אני עומד להגיש נגדו תלונה במשטרה"

צילום: יאיר לוי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: יאיר לוי

בתכנית 'הפוך על הפוך' שוחח הרב משה בן לולו עם חבר מועצת העיר ירושלים יונתן יוסף על העימות שהיה לו עם חבר הכנסת אחמד טיבי ביום שישי האחרון.

בן לולו: "שמעתי שהיה לך עימות פיזי עם חבר הכנסת אחמד טיבי ביום שישי האחרון בשכונת שמעון הצדיק במזרח ירושלים, שתף אותנו מה בדיוק היה שם" פתח בן לולו.

חבר המועצה יונתן יוסף: "כבכל שבוע ביום שישי מגיעים קבוצה של אנרכיסטים ערבים יחד עם אנשי שמאל קיצוני לשכונת שמעון הצדיק להפגין נגד ההתיישבות היהודית במזרח ירושלים, ולעוד מקומות, והם מעוררים מהומות." אומר יוסף.

"השבוע" ממשיך יוסף: "הגיע איתם חבר הכנסת אחמד טיבי והתחלתי להוכיח לו שאנחנו נמצאים שם הרבה לפניו ולפני העם הפלסטיני. במהלך ההפגנה הוא עמד במקום פרטי, ואמרתי לו שייצא משם, הוא נפגע מזה, וניגש לשוטרים ואמר להם שהוא נבחר ציבור, והשוטרים השיבו לו שגם אני נבחר ציבור" מספר חבר מועצת העיר.

יוסף ממשיך לתאר: "טיבי רתח מזעם כשהוא הבין שמדובר בי, והכה אותי באגרוף לעיני המצלמות. יש לי את הסרטון, ואני עומד להגיש נגדו תלונה במשטרה, הן על זה שהוא פלש לשטח פרטי והן על זה שהוא תקף אותי" מספר יוסף.

 

האזינו:



0 תגובות